11-06-2018 Aberto o prazo de presentación de candidaturas ó Pont Up Store 2018
Xa é posible presentar candidaturas para participar na 5ª edición do Encontro de Emprendemento PONT-UP STORE que se celebrará os días 20, 21 e 22 de setembro na Praza de España de Pontevedra.
continuar lendo
31-05-2018 O investigador predoutoral Bozidar Vlacic, galardoado no 3º Congreso Internacional de Clusters e Distritos Industriais
Recibiu o premio Torrecid á Mellor Comunicación Doutoral 2018 coa comunicación ‘The role of managerial cognitive reasoning on the internationalization decision-making of small ventures’
continuar lendo
30-05-2018 Académicos de diversas universidades españolas debateron en Ourense a problemática que afrontan as Empresas Familiares no I Workshop de Empresa Familiar
O I Workshop de Empresa Familiar celebrouse en Ourense o pasado 28 de maio, organizado pola Cátedra de Empresa Familiar en colaboración co Grupo XENE e ECOBAS.
continuar lendo
23-05-2018 O proxecto LitterDrone, que conta coa participación de investigadoras de ECOBAS, acada o Premio Galicia das Comunicacións
O proxecto, liderado pola Universidade de Vigo e no que participa o grupo iMark, recibe o galardón ó Mellor Proxecto TIC con Beneficios Sociais.
continuar lendo
22-05-2018 Comeza o novo Máster en Economía, organizado polas Universidades de Vigo, Santiago e A Coruña
Esta nova titulación dará comezo o vindeiro curso 2018/19 e conta con catro posibles itinerarios formativos: Políticas públicas e análise económica rexional; Economía e sociedade; Economía e finanzas; e Análise económica.
16-04-2018 Celébrase en A Toxa a IX Reunión Anual do Foro Económico de Galicia
O evento tivo lugar os días 12 e 13 de abril, e contou coa participación de expertos de distintos ámbitos que debateron sobre temas da actualidade económica de Galicia.
continuar lendo
12-03-2018 ECOBAS impulsa a firma da Cátedra Ardán entre a Universidade de Vigo e o Consorcio da Zona Franca
O acordo foi asinado polo Reitor da Universidade de Vigo, Salustiano Mato, e a delegada do Estado no Consorcio da Zona Franca de Vigo, Teresa Pedrosa, nun acto celebrado o pasado venres 9 de marzo.
continuar lendo
28-02-2018 O Consello Económico e Social de Galicia presenta o informe ‘Por unha alianza no sector industrial galego’, coordinado polo investigador de ECOBAS Xose H. Vázquez
A presentación tivo lugar onte en Santiago de Compostela e nela participaron, xunto a Xosé H. Vázquez, a presidenta do CES Galicia, Corina Porro, e o Conselleiro de Industria, Francisco Conde.