04-04-2019 Albino Prada publica un ensaio sobre o ‘hipercapitalismo’ dixital
A obra, titulada “Crítica del hipercapitalismo digital”, xa se atopa nas librerías.
continuar lendo
22-03-2019 O investigador Rafael Vallejo participará nun seminario sobre historia do turismo organizado pola Universidade Católica do Sagrado Corazón (Brescia, Italia)
O evento, titulado ‘Tourism 4.0: Europe between Historiography and Research Frontiers’, terá lugar o vindeiro 28 de marzo.
continuar lendo
15-03-2019 O Programa Formativo en Xestión Estratéxica e Operativa de Centros e Unidades de Investigación de Excelencia chega á súa fin
No acto interviñeron a Conselleira de Educación, Universidades e Formación Profesional, Carmen pomar; o Presidente de FEUGA, Juio E. Abalde, o Coordinador Académico do programa, Lluis Rovira; a alumna do curso e directora adxunta do CIQUS-USC, Dolores Pérez; e o director de Ikerbasque, Fernando P. Cossío.
continuar lendo
11-03-2019 Aberto o prazo de inscrición para o obradoiro ‘Elabora o teu Plan de Empresa Cooperativo’
O segundo obradoiro de emprendemento deste ano, co título ‘Elabora o teu Plan de Empresa Cooperativo’, terá lugar do 9 ó 12 de abril.
continuar lendo
07-01-2019 Nova edición dos obradoiros de emprendemento cooperativo organizados por EspazoCoop coa colaboración de ECOBAS
Para este ano hai programados tres obradoiros, que terán lugar en xaneiro, abril e xullo.
21-12-2018 Bo Nadal
11-12-2018 Publícase o Informe ARDÁN 2018
A presentación tivo lugar durante a celebración do 25 aniversario da creación de ARDÁN
continuar lendo