08-06-2020 Economía azul e crecemento: Oportunidades, condicionantes e importancia da investigación
Reflexións do grupo ERENEA sobre a economía azul no Día Mundial dos Océanos.
continuar lendo
03-06-2020 Innovación, dixitalización e unha economía limpa e circular como piares para afrontar a crise
José Andrés Faíña, profesor emérito da UDC, considera que estas son as claves para facerlle fronte á crise derivada da pandemia mundial da Covid-19.
continuar lendo
26-05-2020 O Máster Interuniversitario en Economía estaba preparado para un confinamento
O coordinador do Máster en Economía na UVigo Eduardo Giménez, destaca a rápida adaptación á situación por parte dos docentes do programa.
18-05-2020 Investigar en tempos de coronavirus
O director de ECOBAS, Carlos Hervés, analiza as consecuencias do Covid-19 no ámbito da investigación universitaria dentro da Agrupación.
17-03-2020 ECOBAS apraza tódolos eventos programados para os próximos días
As novas datas de celebración estableceranse cando se retome a actividade nos centros
continuar lendo
05-02-2020 Investigadores de ECOBAS crean unha spin-off para impulsar pequenas e medianas empresas
Esta empresa xurdiu coma resultado da experiencia investigadora dos profesores Carlos M. Fernández-Jardón e Xavier Martínez Cobas.
continuar lendo
21-01-2020 A Cátedra ARDÁN ampliarase e permitirá traballar nun indicador sobre a xestión do talento nas empresas galegas
A Cátedra ARDÁN, convenio de colaboración entre o Consorcio da Zona Franca de Vigo e a Universidade de Vigo impulsado por ECOBAS e asinado no ano 2018, ampliarase coa elaboración dun novo indicador que avaliará a xestión do talento nas empresas galegas.
continuar lendo
03-12-2019 Un blog da London School of Economics recolle na súa portada un artigo publicado por investigadores de ECOBAS
O estudo foi publicado por Antonio Sartal, Miguel Rodríguez Méndez e Xosé H. Vázquez na revista Journal of Operations Management, primeira na categoría ‘Operations research & Management Science’ do JCR.