07-05-2021 A palestra ‘A Ciencia ten nome de Muller’ abordou a cuestión de xénero
O acto, que tivo moi boa acollida por parte do público, celebrouse de xeito presencial e por streaming
continuar lendo
22-03-2021 O proxecto Sherpa do Mar crea un Mapa de Coñecemento Eurorrexional para o ámbito mariño-marítimo
Este mapa incorpora unha extensa base de datos sobre recursos científico-técnicos relacionados co mar e dispoñibles na Eurorrexión Galicia - Norte de Portugal.
16-03-2021 Conversas, unha iniciativa para achegar a ciencia á sociedade
Conversas é un ciclo de conferencias de divulgación promovido polo proxecto “meta.” da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do Campus de Ourense (FCETOU).
continuar lendo
24-02-2021 O investigador de ECOBAS Fernando Bruna participa nun proxecto seleccionado pola Fundación La Caixa para reducir a desigualdade
A proposta presentada foi levada a cabo por un equipo dirixido polo profesor Fernando Bruna, investigador no grupo C+D da Universidade da Coruña e membro de ECOBAS
continuar lendo
18-02-2021 Premio á mellor investigación na área de economía e outras afíns para o proxecto SAVES
SAVES acaba de recibir o “X Premio á investigación e docencia en materia de organizacións de participación” que outorga a Escola de Estudos Cooperativos da Universidade Complutense de Madrid.
continuar lendo
02-02-2021 Mario Pansera chega a ECOBAS para desenvolver unha axenda de investigación orixinal e alternativa
O investigador, que conseguiu recentemente unha axuda Starting Grant do Consello Europeo de Investigación (ERC), incorporase á Agrupación esta semana para levar a cabo a súa investigación na Universidade de Vigo durante cinco anos.
continuar lendo
18-01-2021 A investigadora Estefanía Mourelle, membro de ECOBAS, recibe un premio internacional
A editorial Emerald acaba de outorgar un dos seus premios Emerald Literati Award á Doutora en Economía por unha das súas publicacións
continuar lendo
22-12-2020 A información do Cooperativismo e a Economía Social en Galicia á volta dun clic
Baixo o nome de SAVES este proxecto busca ter a potencialidade suficiente para a súa futura ampliación ó conxunto de entidades da Economía Social.