O Pont Up Store 2016 consolídase coma un importante escaparate da cultura emprendedora
27-09-2016

A pasada semana celebrouse na cidade de Pontevedra a terceira edición do Pont Up Store, un espazo organizado polo grupo G4_Plus, dirixido polo investigador Pedro Figueroa, que ten coma obxectivo fomentar o emprendemento entre a sociedade.

O evento deu comezo o xoves nun acto inaugural ó que acudiron representantes dos diferentes organismos patrocinadores, coma a Universidade de Vigo, o Concello de Pontevedra e ECOBAS. Esta nova edición do Pont Up Store acadou un grande éxito de participación, recibindo máis de 110 solicitudes entre as que se escolleron as 46 ideas que finalmente estiveron presentes nos stands e nas actividades realizadas durante os tres días que durou o programa.

Podes consultar máis información nos seguintes enlaces:

UVigo TV:
Intervención do Reitor da Universidade de Vigo
Outros vídeos sobre o Pont Up Store 2016

Noticias Faro de Vigo:
Pont-Up Store, un escaparate para el emprendimiento
Los emprendedores exhiben músculo en Pontevedra
El Pont-Up Store 2016 cierra sus puertas premiando a los proyectos más originales

Noticia DUVI:

O Pont-Up Store fai de Pontevedra un escaparate para novas ideas

Noticias Diario de Pontevedra:
Pontevedra se convierte en la capital del emprendimiento