OBRADOIRO: Emprender en SoliDario. Formación cooperativa para emprendedores/as
19-06-2018

OBRADOIRO: Emprender en SoliDario. Formación cooperativa para emprendedores/as

Lugar de celebración: Facultade de Ciencias Económicas e Empresarias, Aula-Seminario C. Universidade de Vigo

Data de celebración: 19-22 de xuño de 2018

Organizador: Espazo Coop. Coa colaboración de ECOBAS

Consulta o programa completo no arquivo adxunto.

Inscricións no seguinte enlace.

Documentación Asociada

2018_Emprender en solidario_Programa.pdf