Eventos

XORNADA VIRTUAL “OS SERVIZOS QUE PRESTAN OS VIVEIROS E ACELERADORAS DE EMPRESAS EN ESPAÑA. RANKING FUNCAS 2021”
15-06-2021

DATA: 15 de xuño de 2021
HORA: 11:30 a.m.
LUGAR: Xornada virtual en directo desde a canle de Funcas en Youtube AQUÍ

O obxectivo desta xornada é a presentación do informe anual de Funcas 2021 sobre os servizos que prestan os viveiros e aceleradoras en España. Os representantes dos viveiros premiados exporán os principais logros obtidos nas súas respectivas iniciativas. O acto finalizará coa presentación do libro Alfabetización financiera en empresas incubadas y sus implicaciones organizativas, sobre o grao de formación financieira dos emprendedores e as implicacións sobre a viabilidade dos proxectos de emprendemento.

Siga o evento en directo desde a canle de Funcas en Youtube AQUÍ

11:30 h Introdución
Desiderio Romero, Universidade Rey Juan Carlos e Funcas

11:35 h Presentación do Informe