ONLINE WORKSHOP - Assignment Markets  and  Multi-item auctions

ONLINE WORKSHOP - Assignment Markets  and  Multi-item auctions

DATA: 7, 8 e 9 de xullo

HORA: 11 a.m. - 13 p.m.

LUGAR: O Workshop impartirase a través da aula virtual da plataforma online Campus Remoto da Universidade de Vigo

DOCENTE:
Marina Núñez Oliva
Catedrática da Universidade de Barcelona
Departamento de Matemática Económica, Financiera e Actuarial

DESTINATARIOS:
Dirixido a estudantes de mestrado e doutoramento e investigadores en Economía ou Investigación de operacións

PROGRAMA:

1. The Shapley and Shubik assignment game

1.1 Core and competitive equilibrium
1.2 A multi-item auction
1.3 Exactness and core stability
1.4 The extreme core points
1.5 Axiomatic characterizations of single-valued solutions

2. Multiple-partners assignment markets
3. Multi-sided assignment markets
4. A package auction

INSCRICIÓNS*:
 Ata O 5 de xullo a través do seguinte formulario: https://forms.gle/383mXkvgcuoTiF9m6

*40 prazas por orde de inscrición

Cartel Assignment Markets