16-04-2018 Celébrase en A Toxa a IX Reunión Anual do Foro Económico de Galicia
O evento tivo lugar os días 12 e 13 de abril, e contou coa participación de expertos de distintos ámbitos que debateron sobre temas da actualidade económica de Galicia.
continuar lendo
12-03-2018 ECOBAS impulsa a firma da Cátedra Ardán entre a Universidade de Vigo e o Consorcio da Zona Franca
O acordo foi asinado polo Reitor da Universidade de Vigo, Salustiano Mato, e a delegada do Estado no Consorcio da Zona Franca de Vigo, Teresa Pedrosa, nun acto celebrado o pasado venres 9 de marzo.
continuar lendo
28-02-2018 O Consello Económico e Social de Galicia presenta o informe ‘Por unha alianza no sector industrial galego’, coordinado polo investigador de ECOBAS Xose H. Vázquez
A presentación tivo lugar onte en Santiago de Compostela e nela participaron, xunto a Xosé H. Vázquez, a presidenta do CES Galicia, Corina Porro, e o Conselleiro de Industria, Francisco Conde.
continuar lendo
14-02-2018 O Catedrático de ECOBAS, Xavier Labandeira, participará no próximo informe da ONU sobre cambio climático
Será un dos revisores editores do Sexto Informe de Avaliación sobre o cambio climático elaborado polo IPCC (Intergovernmental Panel on Climate Change).
continuar lendo
09-02-2018 Presentación do número especial da revista ‘Energy Economics’ cunha selección dos contidos da pasada edición do ‘Atlantic Workshop on Energy and Environmental Economics’
A presentación terá lugar durante a celebración do Workshop Académico ‘2017 Developments in Energy Economics’, que se celebrará en Madrid o vindeiro 15 de febreiro.
continuar lendo
29-01-2018 O Grupo GEN lidera, xunto coa Deputación de Ourense, dous proxectos para analizar a realidade fiscal dos municipios galegos
A Red Localis (xestionada polo grupo GEN) e a Deputación de Ourense presentaron dúas iniciativas pioneiras na análise fiscal dos municipios galegos: o Informe ‘Red Localis’ e o Observatorio Municipal Galego.
continuar lendo
17-01-2018 Aberto o prazo de envío de artigos para a octava edición do ‘Atlantic Workshop on Energy and Environmental Economics’
O prazo de envío de traballos para presentar neste importante workshop internacional rematará o 22 de abril.
continuar lendo
11-01-2018 A investigadora Cristina Calvo é novamente galardoada nos ‘Emerald Literati Awards for Excellence’
Esta é a segunda vez que recibe este premio, que xa obtivo na edición do ano 2016 por unha publicación nesa mesma revista.