27-02-2017 Da comezo o proxecto LitterDrone, que conta coa participación do grupo iMark
O pasado xoves 23 de febreiro celebrouse o acto de presentación do proxecto LitterDrone, liderado polo Grupo de Procesado de Imaxe e Realidade Virtual (GPI-RV) da Universidade de Vigo e no que tamén participa o grupo iMark, pertencente a ECOBAS.
continuar lendo
19-01-2017 O investigador Gustavo Bergantiños, novo membro do Comité Científico-Executivo de ECOBAS
Gustavo Bergantiños pasará a ocupar o posto que deixa baleiro Carlos Gradín debido á súa próxima incorporación ó UNU-WIDER de Helsinki.
continuar lendo
13-01-2017 Celebración do “XXII Workshop on Accounting and Management Control. Memorial Raymond Konopka”
A cita terá lugar os días 19 e 20 de xaneiro na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do Campus de Ourense.
continuar lendo
10-01-2017 Carlos Gradín, investigador do grupo ECOSOT, trasládase ó UNU-WIDER de Helsinki
O investigador Carlos Gradín trasladarase ó centro de investigación da Universidade das Nacións Unidas UNU-WIDER durante este ano para aportar os seus coñecementos e experiencia en proxectos de investigación sobre desigualdades entre grupos de poboación.
continuar lendo
12-12-2016 A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria resolve a concesión das axudas ós centros singulares e agrupacións estratéxicas consolidadas do Sistema Universitario de Galicia
CINBIO, ECIMAT e AtlantTIC conseguen captar máis de 4.7 millóns de euros para a Universidade de Vigo nos próximos 4 anos.
continuar lendo
02-12-2016 Cristina Calvo Porral, investigadora de ECOBAS, galardoada con outro premio Emerald
A investigadora Cristina Calvo Porral, do Grupo Jean Monet de Competencia e Desenrolo Rexional (C+D Group) da Universidade da Coruña, recibiu un premio Emerald Literati Awards for Excellence polo artigo “Private Labels: the role of manufacturer Identification, Brand Loyalty and Image on Purchase Intention”.
continuar lendo
25-11-2016 O investigador Miguel González Loureiro, premiado por unha das súas publicacións
O artigo “A content and comparative analysis of strategic management research in the Baltic area: a research agenda for qualitative studies” publicado no ano 2015, e do cal é co-autor Miguel González Loureiro, é un dos gañadores dos premios Emerald Literati Awards for Excellence.
continuar lendo
16-11-2016 ECOBAS organiza un Curso de Introdución ás Revisións Sistemáticas e a Metaanálise
A xornada tivo lugar o pasado 7 de novembro e permitiu ós asistentes coñecer e profundar sobre estas técnicas