03-12-2019 Un blog da London School of Economics recolle na súa portada un artigo publicado por investigadores de ECOBAS
O estudo foi publicado por Antonio Sartal, Miguel Rodríguez Méndez e Xosé H. Vázquez na revista Journal of Operations Management, primeira na categoría ‘Operations research & Management Science’ do JCR.
24-10-2019 ECOBAS recibe a visita de Joan Cornet
Estivo visitando a Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais de Vigo, onde participou nunha conferencia-mesa redonda sobre a transformación dixital no ámbito da saúde.
20-09-2019 A Sexta edición do Pont-Up Store abre as súas portas
O acto inaugural, no que participaron representantes das diversas organizacións patrocinadoras, tivo lugar esta mañá na Praza de España de Pontevedra.
continuar lendo
12-07-2019 O ‘Workshop on Dynamic Macroeconomics’, a piques de cumprir un carto de século
Polo Pazo de Soutomaior pasaron entre o martes e o xoves importantes investigadores e investigadoras do ámbito da economía.
04-07-2019 Homenaxe ó Profesor Carlos Hervés-Beloso
Tivo lugar durante a celebración da XIX Conferencia Anual da SAET, que se está a celebrar en Ischia (Italia) esta semana.
continuar lendo
20-06-2019 Preséntase en sede parlamentaria o Anuario de Estatística Forestal, Elaborado polo grupo G4 Plus
O documento, deseñado e elaborado por parte do grupo G4 Plus, pertencente a ECOBAS, foi presentado onte polo Director Xeral de Planificación e Ordenación Forestal, José Luís Chan.
continuar lendo
06-06-2019 A Universidade de Vigo, líder nacional en termos de presencia feminina no ámbito da investigación en economía
A Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da Universidade de Vigo se atopa entre as dúas primeras organizacións españolas de investigación en economía en termos de presenza de mulleres, e entre as 20 mellores a nivel europeo.
continuar lendo
31-05-2019 A sexta edición do Pont Up Store abre o prazo de presentación de candidaturas
O evento terá lugar do 19 ó 21 de setembro en Pontevedra, e as candidaturas para participar poderanse presentar ata o 7 de xullo.