08-05-2017 David Sánchez, Xestor de ECOBAS, trasladase temporalmente a Bruxelas grazas á obtención dunha axuda do CDTI destinada á Capacitación de Xestores
David Sánchez trasladarase durante oito semanas a Bruxelas grazas á obtención dunha das seis axudas concedidas polo CDTI na última convocatoria para a Capacitación de Xestores.
continuar lendo
31-03-2017 Estréase a Mediateca ECOBAS, dende a que se poden visualizar en aberto os vídeos de seminarios, conferencias e outros eventos nos que participa a Agrupación
A través desta Mediateca poderase acceder ós vídeos dalgúns dos eventos que organiza ECOBAS e/ou nos que participan os seus investigadores.
continuar lendo
16-03-2017 Linknovate presenta a súa aplicación web de vixilancia competitiva nunha conferencia organizada por ECOBAS
O pasado martes celebrouse na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais unha xornada sobre intelixencia competitiva impartida pola empresa Linknovate, especializada na identificación de tecnoloxías emerxentes e que conta cunha aplicación web para realizar buscas deste tipo.
continuar lendo
08-03-2017 Olga Alonso Villar, investigadora de ECOBAS, convidada como experta a unha xornada europea sobre igualdade de xénero
Olga Alonso Villar, profesora catedrática pertencente ao grupo ECOSOT, asistiu o pasado 2 de marzo a unha xornada sobre igualdade de xénero organizada polo ‘European Institute for Gender Equality’ (EIGE) en Vilna, Lituania.
continuar lendo
27-02-2017 Da comezo o proxecto LitterDrone, que conta coa participación do grupo iMark
O pasado xoves 23 de febreiro celebrouse o acto de presentación do proxecto LitterDrone, liderado polo Grupo de Procesado de Imaxe e Realidade Virtual (GPI-RV) da Universidade de Vigo e no que tamén participa o grupo iMark, pertencente a ECOBAS.
continuar lendo
19-01-2017 O investigador Gustavo Bergantiños, novo membro do Comité Científico-Executivo de ECOBAS
Gustavo Bergantiños pasará a ocupar o posto que deixa baleiro Carlos Gradín debido á súa próxima incorporación ó UNU-WIDER de Helsinki.
continuar lendo
13-01-2017 Celebración do “XXII Workshop on Accounting and Management Control. Memorial Raymond Konopka”
A cita terá lugar os días 19 e 20 de xaneiro na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do Campus de Ourense.
continuar lendo
10-01-2017 Carlos Gradín, investigador do grupo ECOSOT, trasládase ó UNU-WIDER de Helsinki
O investigador Carlos Gradín trasladarase ó centro de investigación da Universidade das Nacións Unidas UNU-WIDER durante este ano para aportar os seus coñecementos e experiencia en proxectos de investigación sobre desigualdades entre grupos de poboación.