07-07-2020 A recuperación da economía galega é posible
O catedrático Santiago Lago Peñas é optimista coa recuperación pero advirte da necesidade dun traballo conxunto entre todos os axentes involucrados.
29-06-2020 Un novo desafío para o mundo do deporte
O profesor de Economía Financeira Patricio Sánchez considera que o sector do deporte poderá recuperarse da crise pero terá que mobilizarse e buscar novas oportunidades.
25-06-2020 Brecha de xénero e desigualdades en tempos de coronavirus
A investigadora Coral del Río considera que a pandemia mundial da Covid-19 provocará retrocesos para as mulleres e agravará a brecha de xénero se as administracións non interveñen.
continuar lendo
08-06-2020 Economía azul e crecemento: Oportunidades, condicionantes e importancia da investigación
Reflexións do grupo ERENEA sobre a economía azul no Día Mundial dos Océanos.
continuar lendo
03-06-2020 Innovación, dixitalización e unha economía limpa e circular como piares para afrontar a crise
José Andrés Faíña, profesor emérito da UDC, considera que estas son as claves para facerlle fronte á crise derivada da pandemia mundial da Covid-19.
continuar lendo
26-05-2020 O Máster Interuniversitario en Economía estaba preparado para un confinamento
O coordinador do Máster en Economía na UVigo Eduardo Giménez, destaca a rápida adaptación á situación por parte dos docentes do programa.
18-05-2020 Investigar en tempos de coronavirus
O director de ECOBAS, Carlos Hervés, analiza as consecuencias do Covid-19 no ámbito da investigación universitaria dentro da Agrupación.
17-03-2020 ECOBAS apraza tódolos eventos programados para os próximos días
As novas datas de celebración estableceranse cando se retome a actividade nos centros