20-09-2017 A delegación de Cambodja do proxecto DOCKSIDE visita a Universidade de Vigo
A Universidade de Vigo será a encargada de guiar ó país asiático na posta en marcha de programas de doutoramento no ámbito mariño.
continuar lendo
18-09-2017 Comeza o curso para o cooperativismo e a economía social da man de Espazo Coop e ECOBAS
Volven as actividades divulgativas e formativas sobre cooperativismo e economía social organizadas por Espazo Coop e ECOBAS no marco da Rede EUSUMO
01-09-2017 O profesor Angel Barajas, premiado pola ‘European Management Review’
O investigador de ECOBAS recibiu o premio Best reviewer award 2016, outorgado pola revista da European Academy of Management
08-06-2017 Xose H. Vázquez explica os retos da industria 4.0
Xosé H. Vázquez, pertencente ó grupo REDE de ECOBAS e coordinador da iniciativa do CES 'Por unha alianza no sector industrial galego', expón os principais desafíos económicos e sociais asociados á nova revolución industrial.
continuar lendo
07-06-2017 O ‘I Congreso de Historia do Turismo’ reúne no Mosteiro de Poio ós principais expertos no tema
Expertos de 18 universidades reúnense durante tres días no Mosteiro de Poio para analizar o estado e evolución do sector turístico nacional durante o primeiro terzo do século XX.
31-05-2017 Preséntase en Pontevedra a nova edición do Pont Up Store
Ó acto, que tivo lugar na Praza de España de Pontevedra, acudiron representantes das distintas entidades colaboradoras e patrocinadoras, ademais do director do evento, Pedro F. Figueroa, do grupo G4_Plus.
continuar lendo
29-05-2017 ECOBAS participará no “Encontro de cooperativas Galicia-Norte de Portugal”
O evento terá lugar o vindeiro 20 de xuño en Valença (Portugal) e ECOBAS estará representada por María José Cabaleiro Casal e Carlos Iglésias Malvido.
24-05-2017 O Comité Científico Asesor de ECOBAS visita Vigo
O Comité Científico Asesor da Agrupación, integrado por catro investigadores de recoñecido prestixio nacional e internacional, visitou Vigo o pasado 12 de maio para celebrar a súa primeira reunión de traballo cos outros órganos de dirección de ECOBAS.