08-06-2017 Xose H. Vázquez explica os retos da industria 4.0
Xosé H. Vázquez, pertencente ó grupo REDE de ECOBAS e coordinador da iniciativa do CES 'Por unha alianza no sector industrial galego', expón os principais desafíos económicos e sociais asociados á nova revolución industrial.
continuar lendo
07-06-2017 O ‘I Congreso de Historia do Turismo’ reúne no Mosteiro de Poio ós principais expertos no tema
Expertos de 18 universidades reúnense durante tres días no Mosteiro de Poio para analizar o estado e evolución do sector turístico nacional durante o primeiro terzo do século XX.
31-05-2017 Preséntase en Pontevedra a nova edición do Pont Up Store
Ó acto, que tivo lugar na Praza de España de Pontevedra, acudiron representantes das distintas entidades colaboradoras e patrocinadoras, ademais do director do evento, Pedro F. Figueroa, do grupo G4_Plus.
continuar lendo
29-05-2017 ECOBAS participará no “Encontro de cooperativas Galicia-Norte de Portugal”
O evento terá lugar o vindeiro 20 de xuño en Valença (Portugal) e ECOBAS estará representada por María José Cabaleiro Casal e Carlos Iglésias Malvido.
24-05-2017 O Comité Científico Asesor de ECOBAS visita Vigo
O Comité Científico Asesor da Agrupación, integrado por catro investigadores de recoñecido prestixio nacional e internacional, visitou Vigo o pasado 12 de maio para celebrar a súa primeira reunión de traballo cos outros órganos de dirección de ECOBAS.
continuar lendo
08-05-2017 David Sánchez, Xestor de ECOBAS, trasladase temporalmente a Bruxelas grazas á obtención dunha axuda do CDTI destinada á Capacitación de Xestores
David Sánchez trasladarase durante oito semanas a Bruxelas grazas á obtención dunha das seis axudas concedidas polo CDTI na última convocatoria para a Capacitación de Xestores.
continuar lendo
31-03-2017 Estréase a Mediateca ECOBAS, dende a que se poden visualizar en aberto os vídeos de seminarios, conferencias e outros eventos nos que participa a Agrupación
A través desta Mediateca poderase acceder ós vídeos dalgúns dos eventos que organiza ECOBAS e/ou nos que participan os seus investigadores.
continuar lendo
16-03-2017 Linknovate presenta a súa aplicación web de vixilancia competitiva nunha conferencia organizada por ECOBAS
O pasado martes celebrouse na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais unha xornada sobre intelixencia competitiva impartida pola empresa Linknovate, especializada na identificación de tecnoloxías emerxentes e que conta cunha aplicación web para realizar buscas deste tipo.