12-07-2019 O ‘Workshop on Dynamic Macroeconomics’, a piques de cumprir un carto de século
Polo Pazo de Soutomaior pasaron entre o martes e o xoves importantes investigadores e investigadoras do ámbito da economía.
04-07-2019 Homenaxe ó Profesor Carlos Hervés-Beloso
Tivo lugar durante a celebración da XIX Conferencia Anual da SAET, que se está a celebrar en Ischia (Italia) esta semana.
continuar lendo
20-06-2019 Preséntase en sede parlamentaria o Anuario de Estatística Forestal, Elaborado polo grupo G4 Plus
O documento, deseñado e elaborado por parte do grupo G4 Plus, pertencente a ECOBAS, foi presentado onte polo Director Xeral de Planificación e Ordenación Forestal, José Luís Chan.
continuar lendo
06-06-2019 A Universidade de Vigo, líder nacional en termos de presencia feminina no ámbito da investigación en economía
A Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da Universidade de Vigo se atopa entre as dúas primeras organizacións españolas de investigación en economía en termos de presenza de mulleres, e entre as 20 mellores a nivel europeo.
continuar lendo
31-05-2019 A sexta edición do Pont Up Store abre o prazo de presentación de candidaturas
O evento terá lugar do 19 ó 21 de setembro en Pontevedra, e as candidaturas para participar poderanse presentar ata o 7 de xullo.
continuar lendo
14-05-2019 ECOBAS participa nunha xornada organizada por Campus do Mar no marco do ‘III International Forum MSP IOC-UNESCO’
Na xornada, á que asistiron algúns membros do comité de expertos que participan no foro, presentáronse parte dos proxectos desenvolvidos por Campus do Mar e ECOBAS.
04-04-2019 Albino Prada publica un ensaio sobre o ‘hipercapitalismo’ dixital
A obra, titulada “Crítica del hipercapitalismo digital”, xa se atopa nas librerías.
continuar lendo
22-03-2019 O investigador Rafael Vallejo participará nun seminario sobre historia do turismo organizado pola Universidade Católica do Sagrado Corazón (Brescia, Italia)
O evento, titulado ‘Tourism 4.0: Europe between Historiography and Research Frontiers’, terá lugar o vindeiro 28 de marzo.