28-10-2020 David Soto Oñate volve á UVigo despois dunha estadía de dous anos en EEUU cunha bolsa Fulbright
O investigador realizou esta estadía gracias a un programa conxunto da Xunta de Galicia e a Comisión Fulbright.
continuar lendo
13-10-2020 A pandemia non é un impedimento para retomar as estadías de investigación
Varios membros da Agrupación mantiveron os seus plans de realizar unha estadía de investigación noutras Universidades a pesar da situación.
continuar lendo
18-09-2020 Un crowdfunding consegue que un estudante guineano entre no Máster Interuniversitario en Economía
Un economista galego pon en marcha unha campaña de recadación de fondos na plataforma GoFundMe para conseguir que Jair Fernandes entre no Máster en Economía co que colabora ECOBAS.
continuar lendo
16-09-2020 O Pont-Up Store reconvértese e adáptase á "nova normalidade"
A feira de emprendemento máis importante de Galicia adía as actividades presenciais polas restricións sanitarias pero mantén o seu programa de actividades formativas a través da rede.
continuar lendo
04-09-2020 O investigador Mario Pansera incorporase a ECOBAS mediante unha ERC Starting Grant para demostrar que unha sociedade pode prosperar sen un crecemento económico constante
O doutor Pansera levará a cabo a súa investigación sobre modelos económicos alternativos durante cinco anos na Universidade de Vigo.
continuar lendo
23-07-2020 ECOBAS vaise de festival á illa de San Simón para falar de Economía Circular
A Agrupación Estratéxica participou onte nunha xornada sobre Economía Circular dentro do programa do Festival Sinsal Litoral SON Estrella Galicia.
continuar lendo
10-07-2020 O investigador Hugo del Valle-Inclán Cruces, membro de ECOBAS, recibe un premio internacional
O traballo premiado polo centro de datos LIS propón un novo método para medir a desigualdade de oportunidades.
07-07-2020 A recuperación da economía galega é posible
O catedrático Santiago Lago Peñas é optimista coa recuperación pero advirte da necesidade dun traballo conxunto entre todos os axentes involucrados.