20-06-2019 Preséntase en sede parlamentaria o Anuario de Estatística Forestal, Elaborado polo grupo G4 Plus
O documento, deseñado e elaborado por parte do grupo G4 Plus, pertencente a ECOBAS, foi presentado onte polo Director Xeral de Planificación e Ordenación Forestal, José Luís Chan.
continuar lendo
06-06-2019 A Universidade de Vigo, líder nacional en termos de presencia feminina no ámbito da investigación en economía
A Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da Universidade de Vigo se atopa entre as dúas primeras organizacións españolas de investigación en economía en termos de presenza de mulleres, e entre as 20 mellores a nivel europeo.
continuar lendo
31-05-2019 A sexta edición do Pont Up Store abre o prazo de presentación de candidaturas
O evento terá lugar do 19 ó 21 de setembro en Pontevedra, e as candidaturas para participar poderanse presentar ata o 7 de xullo.
continuar lendo
14-05-2019 ECOBAS participa nunha xornada organizada por Campus do Mar no marco do ‘III International Forum MSP IOC-UNESCO’
Na xornada, á que asistiron algúns membros do comité de expertos que participan no foro, presentáronse parte dos proxectos desenvolvidos por Campus do Mar e ECOBAS.
04-04-2019 Albino Prada publica un ensaio sobre o ‘hipercapitalismo’ dixital
A obra, titulada “Crítica del hipercapitalismo digital”, xa se atopa nas librerías.
continuar lendo
22-03-2019 O investigador Rafael Vallejo participará nun seminario sobre historia do turismo organizado pola Universidade Católica do Sagrado Corazón (Brescia, Italia)
O evento, titulado ‘Tourism 4.0: Europe between Historiography and Research Frontiers’, terá lugar o vindeiro 28 de marzo.
continuar lendo
15-03-2019 O Programa Formativo en Xestión Estratéxica e Operativa de Centros e Unidades de Investigación de Excelencia chega á súa fin
No acto interviñeron a Conselleira de Educación, Universidades e Formación Profesional, Carmen pomar; o Presidente de FEUGA, Juio E. Abalde, o Coordinador Académico do programa, Lluis Rovira; a alumna do curso e directora adxunta do CIQUS-USC, Dolores Pérez; e o director de Ikerbasque, Fernando P. Cossío.
continuar lendo
11-03-2019 Aberto o prazo de inscrición para o obradoiro ‘Elabora o teu Plan de Empresa Cooperativo’
O segundo obradoiro de emprendemento deste ano, co título ‘Elabora o teu Plan de Empresa Cooperativo’, terá lugar do 9 ó 12 de abril.