11-12-2018 Publícase o Informe ARDÁN 2018
A presentación tivo lugar durante a celebración do 25 aniversario da creación de ARDÁN
continuar lendo
20-11-2018 Inauguración oficial do primeiro curso académico do Máster en Economía
O evento tivo lugar o pasado 16 de novembro na Universidade da Coruña
continuar lendo
27-10-2018 Celébrase o acto inaugural do ‘Programa formativo en Xestión Estratéxica e Operativa de centros e unidades de investigación de excelencia’
O evento tivo lugar onte na sede de Feuga en Santiago de Compostela, e contou coa presenza da Conselleira de Educación, Universidade e Formación Profesional, Carmen Pumar.
continuar lendo
25-10-2018 O novo Informe ARDÁN inclúe un indicador de igualdade de xénero baseado nun estudo levado a cabo por investigadoras de ECOBAS
O indicador foi presentado polo delegado do Consorcio Zona Franca de Vigo, David Regades, durante a celebración do Congreso de Empresarias de Galicia, e reflicte as grandes desigualdades por razóns de xénero que existen nas empresas da comunidade galega.
21-09-2018 'Fronteras: nosotros y los otros'
Albino Prada, investigador de ECOBAS, publica no diario infoLibre un artigo sobre os problemas fronteirizos
20-09-2018 Comeza unha nova edición do Pont Up Store
O evento, que é xa un referente do emprendemento en Galicia, celebrarase dende hoxe ata o sábado.
continuar lendo
04-09-2018 O ‘Workshop RGEA 2018’ marca o inicio do ciclo de seminarios do curso 2018/19
O evento terá lugar en sesión de mañá e tarde, e nel participarán investigadores internacionais pertencentes a oito universidades.
13-07-2018 O ‘Workshop on Dynamic Macroeconomics’ celebrou a súa 23ª edición
O evento tivo lugar do 10 ó 12 de xullo, e contou coa presenza de investigadores de prestixio internacional, entre eles o Premio Nobel de Economía, Finn E. Kydland.