17-03-2020 ECOBAS apraza tódolos eventos programados para os próximos días
As novas datas de celebración estableceranse cando se retome a actividade nos centros
continuar lendo
05-02-2020 Investigadores de ECOBAS crean unha spin-off para impulsar pequenas e medianas empresas
Esta empresa xurdiu coma resultado da experiencia investigadora dos profesores Carlos M. Fernández-Jardón e Xavier Martínez Cobas.
continuar lendo
21-01-2020 A Cátedra ARDÁN ampliarase e permitirá traballar nun indicador sobre a xestión do talento nas empresas galegas
A Cátedra ARDÁN, convenio de colaboración entre o Consorcio da Zona Franca de Vigo e a Universidade de Vigo impulsado por ECOBAS e asinado no ano 2018, ampliarase coa elaboración dun novo indicador que avaliará a xestión do talento nas empresas galegas.
continuar lendo
03-12-2019 Un blog da London School of Economics recolle na súa portada un artigo publicado por investigadores de ECOBAS
O estudo foi publicado por Antonio Sartal, Miguel Rodríguez Méndez e Xosé H. Vázquez na revista Journal of Operations Management, primeira na categoría ‘Operations research & Management Science’ do JCR.
24-10-2019 ECOBAS recibe a visita de Joan Cornet
Estivo visitando a Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais de Vigo, onde participou nunha conferencia-mesa redonda sobre a transformación dixital no ámbito da saúde.
20-09-2019 A Sexta edición do Pont-Up Store abre as súas portas
O acto inaugural, no que participaron representantes das diversas organizacións patrocinadoras, tivo lugar esta mañá na Praza de España de Pontevedra.
continuar lendo
12-07-2019 O ‘Workshop on Dynamic Macroeconomics’, a piques de cumprir un carto de século
Polo Pazo de Soutomaior pasaron entre o martes e o xoves importantes investigadores e investigadoras do ámbito da economía.
04-07-2019 Homenaxe ó Profesor Carlos Hervés-Beloso
Tivo lugar durante a celebración da XIX Conferencia Anual da SAET, que se está a celebrar en Ischia (Italia) esta semana.