ECOBAS dará inicio ó seu ano académico cun evento no que participará Antón Costas, presidente do CES
13-09-2021

Vigo, 17 de setembro, 2021.
O presidente do CES (Consejo Económico y Social de España), Antón Costas, asistirá como convidado de horna ó Acto de apertura de Curso académico do Centro de Investigación Interuniversitario ECOBAS (Economics and Business Administration for Society), e impartirá unha aula maxistral ante o alumnado e profesorado asistente. Ó acto tamén contará coa presenza da Vicerreitora de Investigación da Universidade de Vigo, Belén Rubio.

LUGAR:
 Salón de Actos da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da Universidade de Vigo (Campus As Lagoas – Marcosende)

: 11:30 h

DOCUMENTACIÓN ASOCIADA: