Eventos

X  Congreso España- Italia de Historia Económica. A industria do automóvil en España e Italia: produción e consumo
20-10-2017

X Congreso España- Italia de Historia Económica. A industria do automóvil en España e Italia: produción e consumo

Lugar de celebración: Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Universidade de Vigo

Data de celebración: 20-21 de outubro de 2017

Organizador: Grupo ECOSOT. Coa colaboración de ECOBAS.

Inscricións: enviando un e-mail a Cristina Vázquez (ECOBAS - Secretaría). crisvsantos@uvigo.es

Matrícula gratuita limitada a 20 persoas, por orde de inscrición. Expedirase certificado de asistencia.

Máis información no arquivo adxunto.

Documentación Asociada

Diptico_X Congreso España-Italia de Historia Economica.pdf