ECOBAS - Acto de apertura Curso académico 21/22

ECOBAS - Acto de apertura Curso académico 21/22

ECOBAS - Acto de apertura Curso académico 21/22
Máster Interuniversitario en Economía
Coa aula maxistral de Antón Costas - Catedrático de Política Económica da Universidade de Barcelona e Presidente do CES (Consejo Económico y Social de España)
Día: 17 de setembro
Hora: 11:30 am 1:30 pm
Lugar: Salón de Actos da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da UVigo

En directo a través de UVigoTV

Para o control de aforo é preciso completar o seguinte
Formulario de incrición para asistencia presencial

Documentación Asociada

17 setembro ECOBAS.pdf